1. W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać:

Karty Visa Electron i Visa Electron Business

Visa ElectronVisa Electron

Visa ElectronVisa Electron

  • przez całą dobę 7 dni w tygodniu w Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 22 515 31 50
    Warunkiem koniecznym do zastrzeżenia karty jest prawidłowa weryfikacja Użytkownika karty na podstawie podanych danych osobowych. Powiadomienie o utracie karty zgłoszone telefonicznie, musi być pisemnie potwierdzone w jednostce Banku, która kartę wydała.
  • w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki


 

Karta własna Banku Spółdzielczego w Grudusku

Visa Electron

  • przez całą dobę 7 dni w tygodniu w usłudze Bankofon dzwoniąc pod nr 23 671-50-76 wybierając z menu nr 6
  • w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki



Szybkie zastrzeżenie karty to mniejsze ryzyko wystąpienia w przyszłości nieprzewidzianych zdarzeń z tytułu jej utraty.


 

2. Zastrzeżenia środków identyfikacji elektronicznej w bankowości elektronicznej - Internet Banking (np. login, hasło)

  • w placówkach Banku Spółdzielczego w Grudusku (w godzinach pracy placówki),
  • w Internet Banking (zakładka Ustawienia -> Kanały dostępu)
  • wysyłając SMS pod nr 798 876 507 o treści „BI#identyfikator”, gdzie "identyfikator" to login do Internet Bankingu - gdy wiadomość wysyłana jest z numeru telefonu powiązanego z klientem,
  • wysyłając SMS pod nr 798 876 507 o treści „BI#Identyfikator#PESEL”, gdzie "identyfikator" to login do Internet Bankingu - gdy wiadomość jest wysyłana z dowolnego telefonu komórkowego