1. W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać:
Karty Visa Electron i Visa Electron Business
- przez całą dobę 7 dni w tygodniu w Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 22 515 31 50
Warunkiem koniecznym do zastrzeżenia karty jest prawidłowa weryfikacja Użytkownika karty na podstawie podanych danych osobowych. Powiadomienie o utracie karty zgłoszone telefonicznie, musi być pisemnie potwierdzone w jednostce Banku, która kartę wydała. - w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki
Karta własna Banku Spółdzielczego w Grudusku
- przez całą dobę 7 dni w tygodniu w usłudze Bankofon dzwoniąc pod nr 23 671-50-76 wybierając z menu nr 6
- w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki
Szybkie zastrzeżenie karty to mniejsze ryzyko wystąpienia w przyszłości nieprzewidzianych zdarzeń z tytułu jej utraty.
2. Zastrzeżenia środków identyfikacji elektronicznej w bankowości elektronicznej - Internet Banking (np. login, hasło)
- w placówkach Banku Spółdzielczego w Grudusku (w godzinach pracy placówki),
- w Internet Banking (zakładka Ustawienia -> Kanały dostępu)
- wysyłając SMS pod nr 798 876 507 o treści „BI#identyfikator”, gdzie "identyfikator" to login do Internet Bankingu - gdy wiadomość wysyłana jest z numeru telefonu powiązanego z klientem,
- wysyłając SMS pod nr 798 876 507 o treści „BI#Identyfikator#PESEL”, gdzie "identyfikator" to login do Internet Bankingu - gdy wiadomość jest wysyłana z dowolnego telefonu komórkowego