UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banku Spółdzielczego, banków komercyjnych, operatorów telefonii komórkowej oraz firm informatycznych.
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie i nakłaniać Cię do:
NIGDY NIE podawaj powyższych danych, NIE instaluj dodatkowych aplikacji i NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie.
PAMIĘTAJ, od Twojej czujności zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj pracowników naszego banku.
Szanowni Państwo,
w celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowania usługi Internet Banking od dnia 23.04.2015r rozpoczęliśmy wdrażanie nowej polityki logowania z uwagi na kraj, z którego następuje logowanie do systemu.
UWAGA
dla wszystkich użytkowników aktualnie korzystających z usługi IB oraz IBF dokonaliśmy ręcznej modyfikacji parametrów logowania do serwisów na następujące:
W przypadku konieczności logowanie się do serwisu IB i IBF z innego kraju niż Polska prosimy o kontakt z oddziałami naszego banku.
W trosce o bezpieczeństwo usługi Internet Banking, ponownie ostrzegamy Państwa przed zagrożeniami, których mechanizmy działania polegają na podmienianiu numeru rachunku podczas wykonywania przelewu w usługach bankowości elektronicznej. Metoda działania złośliwego oprogramowania polega m.in. na przeszukiwaniu uruchomionych procesów w pamięci komputera pod kątem 26-cyfrowych ciągów znaków (numer konta bankowego) i ich podmianie na inne, które pobierane są z serwera zarządzanego przez przestępców.
Dbając o bezpieczeństwo naszych klientów w obszarze usług bankowości elektronicznej pragniemy zwrócić Państwu uwagę, że na podstawie przekazów medialnych różnych podmiotów w tym i banków wyraźnie widać wzmożone działania przestępców wykorzystujących złośliwe oprogramowanie tzw. wirusy, trojany, itp..