BLIK to polski system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłacanie  gotówki w bankomatach


Co to jest BLIK ?

  • Usługa BLIK umożliwia dokonywanie transakcji przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Grudusku, zainstalowanej na urządzeniu mobilnym.
  • Klient, który chce korzystać z BLIKA musi posiadać aktywną bankowość internetową w Banku.
  • Do korzystania z BLIKA potrzebna jest wyłącznie aplikacja mobilna Banku Spółdzielczego w Grudusku. Aplikacja dostępna jest zarówno na systemie iOS jak i Android.
  • BLIK jest nowoczesnym instrumentem płatniczym, który jest oferowany przez Banki Spółdzielcze i SGB-Bank S.A. przy współpracy z Polskim Systemem Płatności.


Jak aktywować BLIKA?

W Aplikacji mobilnej "Nasz Bank" i "BS Grudusk"

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  2. Wejdź w ustawienia aplikacji, a następnie w pozycje BLIK
  3. Suwakiem przesuń na tryb "Włączony" i ZAPISZ
  4. Zaakceptuj zmianę kodem e-PIN w aplikacji
  5. Wyloguj się z aplikacji i zaloguj ponownie
  6. GOTOWE


Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji mobilnej "Nasz Bank", która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android lub w aplikacji "BS Grudusk" dla smartfonów z systemem iOS. Aplikacje możesz pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie. W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

 


Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK.

Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdzić go PIN-em na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym - potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.