Przydatne informacje

loading...
Stawki referencyjne

 

Redyskonto weksli

 

 

0,51 %

 

WIBOR 3M
średnia arytmetyczna pięciu
ostatnich kwotowań w kwartale
poprzedzającym dany kwartał
0,24%
WIBOR 3M
kredytów z dopłatami ARiMR
0,23%

 

.

SWIFT Code / BIC

GBWCPLPP

Dane kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Grudusku

ul. Plac Grunwaldu 4A

06-460 Grudusk

T: 23 671-50-14

F: 23 671-52-07

Godziny obsługi klientów

loading...
Grudusk
Czernice Borowe
Dzierzgowo
Poniedziałek
915
-
15 00
Wtorek
730
-
14 00
Środa
730
-
14 00
Czwartek
730
-
14 00
Piątek
730
-
14 00
Poniedziałek
915
-
15 00
Wtorek
730
-
14 00
Środa
730
-
14 00
Czwartek
730
-
14 00
Piątek
730
-
14 00
Poniedziałek
915
-
15 00
Wtorek
730
-
14 00
Środa
730
-
14 00
Czwartek
730
-
14 00
Piątek
730
-
14 00

Aktualności

loading...
Kredyt gotówkowy

Masz plany! W porządku! Wybierz kredyt dopasowany do Twoich potrzeb i nie odkładaj realizacji swoich planów na później.


Twoje korzyści:

  • kwota kredytu od 1 000 zł do 255 550 zł
  • okres kredytowania do 60 m-cy
  • niskie RRSO 7,87% dla przykładu reprezentatywnego
  • wysokość raty dopasowana do Twoich potrzeb
  • środki z kredytu przeznaczysz na dowolny cel
Już dziś złóż wniosek o 300+ dla swojego dziecka

Już od dziś możesz złożyć wniosek do programu Dobry Start i otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dla swojego dziecka. W tym roku aplikować można wyłącznie elektronicznie – zrób to łatwo i wygodnie w bankowości Banku Spółdzielczego w Grudusku.

Nie zwlekaj i otrzymaj pieniądze w pierwszej kolejności.

Kogo dotyczy?

Możesz raz w roku otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny, jeśli jesteś rodzicem ucznia:

  • w wieku do 20 lat,
  • w wieku do 24 lat (w przypadku ucznia z niepełnosprawnością).

Jak złożyć wniosek?

Zaloguj się do swojej Bankowości Internetowej i skorzystaj z dedykowanego wniosku "Dobry Start 300+"

Kiedy złożyć wniosek

Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.

Jakie wsparcie otrzymasz

Program Dobry Start to 300 zł na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny. Pieniądze otrzymasz na rachunek bankowy, który wskażesz we wniosku. Świadczenie z programu Dobry Start jest zwolnione z opodatkowania. Nie podlega też egzekucji, więc komornik nie może zająć tych środków

Kiedy otrzymasz wsparcie

Jeśli złożysz wniosek do końca sierpnia, pieniądze otrzymasz najpóźniej 30 września 2021 r. Jeśli wniosek złożysz później, ZUS wypłaci świadczenie w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku wraz z dokumentami.

Rodzina 500+, złóż wniosek na kolejny okres świadczeniowy

Złóż wniosek w bankowości internetowej na kolejny okres - 2021/2022, który trwa od 1 czerwca 2021 r. do 31 maja 2022 r.:

  • od 1 lutego 2021 r. złożysz wniosek tylko elektronicznie,
  • od 1 kwietnia 2021 r. złożysz wniosek papierowo i elektronicznie,
  • do 31 maja 2022 r. musisz złożyć wniosek.

Wypłata świadczenia wychowawczego na okres 2021/2022 uzależniona jest od miesiąca, w którym zostanie złożony wniosek.

SGB ID już dostępne w naszym banku!

Już od dziś Klienci naszego Banku mogą potwierdzać swoją tożsamość online w procesach rejestrowania się i logowania w serwisach dostawców usług z sektora publicznego i komercyjnego za pomocą danych z bankowości internetowej. Usługa SGB ID pozwala na wykorzystanie tożsamości cyfrowej dzięki integracji z usługą mojeID, której dostawcą jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym. Przy pomocy Węzła Krajowego oraz Profilu Zaufanego można m.in. podpisywać dokumenty w urzędach publicznych, identyfikować swoją tożsamość w usługach podmiotów publicznych w internecie (np. złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego lub paszportu).

Aplikacja mobilna Nasz Bank

BSGrudusk to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Grudusku. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BSGrudusk, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji

W związku z wejściem w życie z dniem 7 kwietna 2020 r. Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie określenia innych terminów wykonania niektórych obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych (dalej: Rozporządzenie)

Bank Spółdzielczy w informuje

że zgodnie z §81 ww. Rozporządzenia skróceniu ulega termin, z 30 dni kalendarzowych na 14 dni kalendarzowych, na udzielenie odpowiedzi na reklamacje składane przez mikro2, małych3 i średnich4 przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, zawierające zastrzeżenia w przedmiocie zmiany (bądź odmowy jej dokonania) określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytów/pożyczek w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemiologicznego albo stanu epidemii (art. 31f ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych5.

Skrócenie terminu, o którym mowa powyżej dotyczy reklamacji dotyczących zmiany (bądź odmowy jej dokonania) określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytów/pożyczek udzielonych przez Bank Spółdzielczy w przed dniem 8 marca 2020 roku i w przypadkach, gdy zmiana taka jest uzasadniona oceną sytuacji finansowej i gospodarczej kredytobiorcy (mikro, małego lub średniego przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną) dokonaną przez Bank Spółdzielczy w nie wcześniej niż w dniu 30 września 2019 roku.

Wyżej wymieniony (skrócony) termin obowiązuje przez okres obowiązywania Rozporządzenia.

Terminy rozpatrywania reklamacji w pozostałych sprawach pozostają bez zmian.

                 Zarząd

Banku Spółdzielczego w Grudusku

1„Terminy, o których mowa w art. 6, art. 7 pkt 3 i art. 31 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, w zakresie spraw, o których mowa w art. 31f ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, ulegają skróceniu do 14 dni.”

2. mikroprzedsiębiorca - przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników oraz b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro;

3. mały przedsiębiorca - przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro - i który nie jest mikroprzedsiębiorcą;

4. średni przedsiębiorca - przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro - i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;

5. W przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii bank może dokonać zmiany określonych w umowie warunków lub terminów spłaty kredytu udzielonego na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 oraz z 2020 r. poz. 284, 288 i 321) mikroprzedsiębiorcy, małemu lub średniemu przedsiębiorcy, w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców, jeżeli:

  1. kredyt został udzielony przed dniem 8 marca 2020 r. oraz
  2. zmiana taka jest uzasadniona oceną sytuacji finansowej i gospodarczej kredytobiorcy dokonaną przez bank nie wcześniej niż w dniu 30 września 2019 r.
  3. Zmiana, o której mowa w ust. 1, dokonywana jest na warunkach uzgodnionych przez bank i kredytobiorcę, przy czym nie może ona powodować pogorszenia sytuacji finansowej i gospodarczej kredytobiorcy.
  4. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się odpowiednio do umowy pożyczki pieniężnej udzielonej przez bank”.
Komunikat w sprawie koronowirusa

Szanowni Państwo.

Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Klientów oraz Pracowników Banku, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronowirusa oraz wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego jesteśmy zobligowani do wprowadzenia wszelkich działań zapobiegającym jego rozprzestrzenianie się.

W związku z powyższym uprzejmie prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności oraz ograniczenie do minimum osobistych wizyt w placówkach Banku Spółdzielczego.

Informujemy, iż placówki Banku pracują w trybie ciągłym, jednakże rekomendujemy Państwu korzystanie z bankowości elektronicznej oraz transakcji bezgotówkowych. Wiele spraw można załatwić telefonicznie, elektronicznie lub korespondencyjnie.

CENTRALA BANKU tel. 23 671-50-14

ODDZIAŁ w Czernicach Borowych tel. 23 674-60-26

ODDZIAŁ w Dzierzgowie tel. 23 653-30-93

Już od dziś Klienci naszego Banku mogą potwierdzać swoją tożsamość online w procesach rejestrowania się i logowania w serwisach dostawców usług z sektora publicznego i komercyjnego za pomocą danych z bankowości internetowej. Usługa SGB ID pozwala na wykorzystanie tożsamości cyfrowej dzięki integracji z usługą mojeID, której dostawcą jest Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym. Przy pomocy Węzła Krajowego oraz Profilu Zaufanego można m.in. podpisywać dokumenty w urzędach publicznych, identyfikować swoją tożsamość w usługach podmiotów publicznych w internecie (np. złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego lub paszportu).

Dodatkowo, dzięki usłudze mojeID można potwierdzić swoją tożsamość w sektorze komercyjnym, m.in. w firmach ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych, u dostawców energii elektrycznej i w placówkach medycznych. Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie, SGB ID pozwala klientowi w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami.

Klienci naszego Banku zidentyfikują swoją tożsamość np. w firmach z branży e-commerce i komercyjnych placówkach medycznych. Dzięki usłudze SGB ID można m.in. założyć w trybie online działalność gospodarczą, uzyskać dostęp do eRecepty i eSkierowań. Korzystanie z Profilu Zaufanego pozwoli na składanie i korygowanie deklaracji podatkowych oraz składek ZUS czy dokonywanie zmian do wpisów w ewidencji działalności gospodarczej. Warto dodać, że dzięki SGB ID klienci mają również możliwość skorzystania z Polskiego Bonu Turystycznego, który szczególnie teraz, w czasie wakacji cieszy się dużym zainteresowaniem. Tym samym większość usług publicznych staje się bliższa klientom lokalnych banków spółdzielczych i nie wymaga od nich wychodzenia z domu.

Więcej informacji: Tutaj

Telefon kontaktowy+48 23 671 50 14
Wyślij wiadomośćkontakt@bsgrudusk.pl
PlacówkiGrudusk, ul Plac Grunwaldu 4A