W przypadku zgubienia lub kradzieży karty zastrzeżenia można dokonać:

Karty Visa Electron i Visa Electron Business

Visa ElectronVisa Electron

Visa ElectronVisa Electron

  • przez całą dobę 7 dni w tygodniu w Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: +48 22 515 31 50
    Warunkiem koniecznym do zastrzeżenia karty jest prawidłowa weryfikacja Użytkownika karty na podstawie podanych danych osobowych. Powiadomienie o utracie karty zgłoszone telefonicznie, musi być pisemnie potwierdzone w jednostce Banku, która kartę wydała.
  • w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki


 

Karta własna Banku Spółdzielczego w Grudusku

Visa Electron

  • przez całą dobę 7 dni w tygodniu w usłudze Bankofon wybierając z menu nr 6
  • w jednostce Banku, która wydała kartę w godzinach pracy jednostki



Szybkie zastrzeżenie karty to mniejsze ryzyko wystąpienia w przyszłości nieprzewidzianych zdarzeń z tytułu jej utraty.